När själar möts

Det var väldigt länge sen ja skrev här.. idag har jag tänkt ända sen ja vakna att jag behöver skriva.. Skriva av mig för det är så mycket som har hänt..och hela tiden händer..Och allting är berg och dalbanor.. Och jag vet inte vart jag ska börja och vart jag ska sluta.. Hur jag ens ska fortsätta.. men det händer saker..
Inte mot oss, utan för oss.
Med det i tankarna lugnar sig oron och tankarna.. Känns tryggare då.


Jag var med om nått riktigt otroligt för ett tag sen, det var några månader sen och jag har hela tiden försökt tränga bort det från tankarna..Mer för att jag blev lite rädd för det.. jag hade aldrig någonsin upplevt nått sånt tidigare i mitt liv.. men nu när jag har drömt om det mer än 10 gånger tänker jag att det kanske släpper mina tankar om jag får ut det.


Jag och en vän till mig hade druckit och satt och umgicks med andra vänner..
Från ingenstans blev jag hur trött som helst men inte på det sättet som man blir att man vill somna utan att mina tankar, allt jag hade i skallen försvann och det ända som fanns var där och då. Så jag luta mig mot min vän och jag kunde känna hur bådas hjärta synkade varandras.. Hur själarna möttes och min själ gick in i min väns och min väns själ gick in i mig.. Jag kunde känna vad min vän kände och jag visste att min vän kunde känna det jag kände.. och det kändes som en evighet..Det var säkert några minuter men ändå så var det så sjukt starkt och jag har aldrig någonsin vart med om nått liknande.

Jag googla lite på det men jag hittar olika förklaringar till vad det kan ha vart.. Jag får inte någon riktig förklaring.. och helt ärligt vet jag knappt själv vad det kan vara men riktigt magiskt var det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0